Söndag

b
Bild ifrån i fredags.
Beachbabe? Hell no!

La märke till att min högra tutte ser mkt större ut än den andra XD
Men ni kanske ser att jag står lutat åt höger? ;)

Har haft en riktigt skön Söndag.
Vaknade första gången klockan 6, men det var pågrund av en mardröm. (Jajamensan, Linn har fortfarande sånna) Men sen somnade jag om och vaknade igen klockan 10. Jag ville egentligen gå upp vid halv 9 tiden ungefår, men det blev som det blev. Ganska tidigt iallafall för att vara mig. Var ganska så seg på morgonen eftersom att jag vaknat vid 6 tiden. Hjälpte till litegrann med att städa i lillhuset, eller friggan som vi säger. Jag, Lisa och Tessan ska nämligen sova i den nästa helg. Ska bli kul. Men jag tröttnade ganska snabbt på att kratta kottar så det var bara att slänga på sig bikinin och smörja in mig med sololja och låta mig stekas. Låg inte så jättelänge, det var ju hur varmt som helst. Kändes som att man skulle smälta bort. Tog en dusch mitt på dagen för att svalka mig. Hur skönt som helst! Sen låg jag i solen en stund till. (Håret torkar jättesnabbt och man behöver inte använda hårfön som skadar håret så mkt)

Bilresan gick ganska snabbt, kollade på Twilight på datan. Jätteskönt att göra eftersom att man har übertråkiga föräldrar som pratar om dem mest ointressanta sakerna. Men jag hade inga hörlurar på mig så ljudet sög. Men men.. man ska inte vara schinkig. (Stavning?) Middagen idag blev hamburgare,  kändes som en klump i magem efteråt. Inte bra Linn, inte bra.

Just fär tillfället så känns det verkligen att man har solat idag. Svider ganska mycket på ryggen och i ansiktet. Men om man vill vara fin så får man lida pin som man säger. Får lyckligtvis en snygg färg och blir inte sådär tråkigt röd. Aja, dags att borsta tänderna och krypa ner i sängen. Hörs i morgon!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

För det första är jag likblek, men jag är fortfarande fin, eller hur? xD

För det andra stavas det kinkig ^^

För det tredje kan jag hjälpa dig med att städa friggan ;)

För det fjärde; "La märke till att min högra tutte ser mkt större ut än den andra XD" -- är det sådant du lägger märke till? c(x

För det femte:

Kram <3

2009-06-29 @ 10:18:24
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Bellan

Beachbabe? Hell yes!

2009-08-13 @ 03:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0