Söndag

Hej allihopa!
Anledningen till att jag inte har skrivit är för att familjen drog med mig till landet och jag hade därför ingen tid till att blogga. Helgen har varit bra förutom att jag har blivit förskyld. Snorar, nyser, hostar och har ont i halsen. Kuuuul.. verkligen. Men annars så har det inte hänt så himla mycket. Grillning, mumsiga drinkar, kortspel, "disco" och en massa skratt har min helg bestått av, så jag ska inte klaga. :)
Kommer att lägga upp bilder så småning om men det är liksom 400 st som måste förminskas och sådär XD Orkar inte just nu, dessutom så ska Tessan in snart och hon kommer troligen sitta ett tag. Hon ska ju på läger i 2 veckor och då kommer hon inte ha tillgång till en data. Kommer att sakna skitungen :) <3

Hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Synd att du gått och blivit sjuk...

Föresten, du låter väldigt kärleksfull när du kallar Tessan för skitunge xD Men jag kommer sakna henne jag med...

Kram <3

2009-06-21 @ 20:44:02
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0