Söndag

Har varit lite off här på bloggen, men jag ska börja skriva mer med tiden.
Dagen har varit bra, trots regnet. Åkte till Bromma med familjen. Köpte stooor myströja och kalsonger XD Rosa-lila rutiga :D Jag och Tessan köpte likadana :) Ska troligen ha dem som sovbyxor. Imorgon är det sista dagen som jag har på mig att göra klart mina skolrester. Hoppas att allt går bra bara. Orkar inte med något IG :(

Skriver kanske mer senare, men nu ska jag och Tessan upp till mitt rum och kolla på "Robin Hood - män i trikåer" XD Köpte den i går :D Garvar varje gång jag ser den XD Första gången tror jag att jag såg den med Lizzie, har för mig att hon sov över hos mig då ^^

Ses!

Kommentarer
Postat av: lizzie

yees men allra första gången var på mitt kalas ja hade på gamla gatan då vi satt o såg den:D

2009-06-15 @ 00:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0