Onsdag

Mår relativt bra idag faktiskt! :D Inte ont i halsen, känner lite smak och febern har minskat! Jippie! Vill bli frisk nu för fan, orkar inte bara vara hemma hela tiden. Vill ut och träffa kompisar, bada och lata mig i solen. Istället sitter man hemma och tråkar.. Kul sommarlov.

Mamma är ute på verandan med sin kompis Lena Eriksson som kom hit när jag låg och sov, haha. Dem har inte träffats på typ hur länge som helst så jag vill inte hålla på och störa dem när dem sitter och snackar. Så det fanns inte så mycket mer att göra än att sätta mig här. Ska kanske till Länna med mamma lite senare och kolla på skor. Behöver lite sommrigare nu, har liksom bara ett par som håller på att gå sönder. Lockande att vara ute med dem. Men vi får se vad som händer senare, det beror ju liksom på hur länge Lena ska stanna också.
Datan kom inte idag, har iallafall inte fått något brev om att komma och hämta paketet. Surt. Hade verkligen ställt in mig på att få den idag, sitta ute i solen och blogga på verandan. Det skulle inte vara fel. Men men.. den kanske kommer i morgon istället.. alla håller tummarna, right?

Hör av mig senare!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det är klart att alla håller tummarna ^^



Som jag skrev förut -- se till att bli frisk tills imorgon så jag slipper tvinga dig att bli frisk tills på fredag :P

Kram <3

2009-06-24 @ 15:49:24
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0