Onsdag

Var på sommarskolan idag.. gjorde ett utav mina prov som jag måste göra. Fick faktiskt VG på det XD Nu har jag bara ett kvar, sen så är jag klar med djurkunskapen. Sen är det bara kretslopp, basmaskinkörning och datakunskap kvar ^^ Mamma ringde till skolan när jag berättade att jag inte hunnit göra datakunskapen idag, så jag kommer att bli tvungen att dra dit i morgon igen.. skit också! Sen på Fredag också.. och måndag. Kul sommarlov?

Ridning idag också! Kändes som att det var hur länge som helst som jag red. Fick ju såklart Sebbe.. som alla andra gånger. Trist. Vi fick även rida i ponnyridhuset. Vilket suger, hatar det. Finns ju för fan ingen spegel! XD Vill se hur det ser ut när jag rider! Men lektionen gick faktiskt bra, jobbade på bakdelsvändningar och galoppfattningar ifrån skritt. Jag och Sebbe var värsta teamet ^^ Han var lite stressad men jag kunde kontrollera honom. Mot slutet gick ha urfint (enligt Åsa, mamma och Tessan..) men han krökte på nacken och svarade på alla mina hjälper. Skitkul när det blir så! Behövde inte hålla så speciellt mycket i tygeln heller då han kröker på nacken så pass mycket :D
Tråkig nyhet var att Defender, Benjamin och Chanson numera är borta ifrån Blåkulla. RIP! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0