Måndag

Sommarlovets "första" dag..
På morgonen gick jag en promenad, riktigt skönt faktiskt. Ska börja gå morgonpromendader nu. Det sägs vara det bästa man kan göra typ. Gick förbi Sjöängen och sedan förbi mossen, Östra och sedan hem. Kändes riktigt bra när man kommit hem. Sen så tog jag en dusch och fixade mig.
När jag var klar så drog jag och mamma och hämtade Musebiljetterna :D Så nu har jag dem här bredvid mig! Känns mycket mer verkligt än innan! Längtar som fan tills konserten! Underligt att man ska börja sälja biljetterna så himla tidigt när konserten är i oktober liksom.. men men, kul kommer det att bli iallafall! Jag och Tessan ska börja spara till en videokamera som vi ska smuggla in på konserten och filma ^^ Ett minne för livet liksom. Skvallra inte nu Lisa! Haha.

Vad jag ska göra nu har jag fortfarande ingen aning om, men jag måste plugga  -.- Prov på onsdag ju.. tråååk. Funderar på att åka upp til centrum och köpa en tidning eller nått sånt, men jag vet inte om jag orkar.. ^^ Är lite lat av mig.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

sv. Jag kommer inte ihåg vad det var, men hon ser fram emot det ^^

Hoppas att ni ska vara hemma -- det blir så mycket roligare då :D

2009-06-08 @ 23:01:58
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0