Måndag

Ännu en dag med snorpapper, halstabletter, vic och nässpray. Gud vad jag hatar att vara sjuk! Sjuk-kuk helt enkelt. Lyckades pallra mig upp ur sängen klockan 6-7 i morse för att sen åka iväg till Huddinge för att lämna av Tessan till konfirmationsbussen. Kommer att sakna sockertoppen! Men hon är med ett underbart gäng så jag tror dem här 2 veckorna kommer att gå finemang! Jag kommer dock sakna henne.
När jag och mamma var färdiga i Huddinge så drog vi till Trångsund för att gå till handelsbanken. Sen handlade vi "lunch". Blev helt nedslagen efter det så jag tog en lååång dusch för att sedan bli ännu tröttare. Somnade ganska snabbt i min säng i cirka 2 timmar. Kändes skönt efteråt, mitt huvud dunkade nämligen inte lika mycket. Såg förjävlig ut så jag började sminka mig mitt ialltihopa. Såg allvarligt talat ut som en jävla zoombie! Mörka ringar under ögonen, röda svullna ögon, röd näsa, svullna läppar (?!) och riktigt blek i ansiktet. Usch! Man blev nästan rädd fan.
När jag fixat mig så frågade mamma om jag ville med och handla. Kontigt nog fick jag lite kraft tillbaka och orkade därför åka med. Vi hamnade i Farsta. Testade 2 st klänningar, måste ju ha något när Tessan tar konfirmation! Men sen så drog mamma med mig till tre och där beställde vi en data till mig :D Så den kommer om ca 2-3 dagar! :) Trodde att man skulle få den på en gång så jag blev lite besviken när han sa att den skulle komma med posten.. Menmen, 2 dagar gå fort :D Sen kommer jag kunna sitta i mitt rum på nätterna, mohahaha! :D

Nää. Nu känner jag att snoret åkte in i hjärnan på mig.. --> Huvudvärk.
Ses!

P.S Kraaamar till Tessan <33333

Kommentarer
Postat av: mikaela

Såg allvarligt talat ut som en jävla zoombie! Mörka ringar under ögonen, röda svullna ögon, röd näsa, svullna läppar (?!) och riktigt blek i ansiktet. Usch! Man blev nästan rädd fan.



hahaha det är så jag ser ut hela tiden!!:P:P

2009-06-24 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0