Lördag

Dagens fråga:
En magisk ande säger att du får chansen att önska dej tre saker.
Vad skulle du önska dej, och varför?

Svar:
När man var liten så var det ganska lätt att önska sig saker som "jag vill ha en häst, pengar och den där barbiedockan som mamma inte ville köpa till mig.." men nu när man tänker efter så har man inte längre någon aning.. eller iallfall när det gäller mig. Men jag skulle vilja ha pengar, mycket pengar ^^ Sen så skulle jag vilja att jag hade bättre självförstroende och .. hmm, jaaa du. Jag skulle vilja ha den kropp som jag önskar mig just nu ^^

Min "önskelista"
1. Pengar
2. Bättre självförtroende
3. Ny kropp ^^


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Mina tre svar skulle säkert vara:

1. En decimeter mer på min längd (gärna mina ben xD)

2. Möjligheten att vara med i Breaking Dawn-filmen

3. Att få leva ett ,i stort sett, lyckligt liv ^^

2009-06-07 @ 00:32:56
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: tessan

hmm.. svår fråga ,...



1. NY KROPP !!!!

2. Mindre fötter (om inte de tillhör "my kropp")

3. Miljardes - biljardes !!! :D

2009-06-07 @ 15:06:13
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0