Lördag

Har precis kommit ifrån Tessans konfirmationsläger, har ätit lite lunch och jag ska snart ut i solen igen. Är ganska trist här uppe då man inte gör ett jävla skit. Chillar, handlar, chillar. Det är typ det man gör här uppe. Bara en granne på 50+ är uppe, annars så är det folktomt. Kan bara tänka mig hur sinnesgalen jag skulle bli om jag faktiskt bodde här uppe. Man skriker och skriker men svaret man får tillbaka är sitt eget eko. Deprimerande.

När vi hälsade på Tessan så insåg jag att jag saknar henne enormt mycket, sprang fram till henne och kramade om henne hårt. Hon var brun som en chokladbit och hon jätteblond pågrund av solen. När vi lämnat sakerna till henne och till hennes kompisar så ville hon visa oss runt. Lägret var verkligen jättefint. Blev faktiskt lite avundsjuk. Deras hus var cirka 5 minuter ifrån värsta sandstranden med hopptorn och bryggor. Vattnet var kallt, men jag kan bara tänka mig hur underbart det måste vara att kasta sig ner i det när det är som varmast. Tessan och hennes kompis som kallas Roffe eller Fisken klädde på sig badkläderna och hoppade ifrån 5:an på hopptornet. Sen skrek dem när chocken av det kalla vattnet kom. Såg så himla mysigt ut. Tessan presenterade mig för sina kompisar, men dem visste redan lite om vem jag var, Tessan har nämligen en bild på familjen under sin huvudkudde. Och dem kände igen mig som Stig Helmer. Jag och Tessan har nämligen smeknamn på varandra.
Var iallafall riktigt kul att se henne igen, det sved till lite i hjärtat när vi åkte därifrån. Men nu är det snart slut. Hon "går ju ut" på Lördag. Då ska det bli party! Jag ska köpa Kings of leon skivan till henne i pressent. Det vill hon ha, och som den snälla syrran jag é så köper jag den till henne :)

Nää. Nu ska jag ut och sola lite igen, gjorde det tidigare idag och man
blev typ brun på en gång! :D Men steks nästan, ha en bra Lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Åh, jag som hade tänkt att köpa den skivan :P Nee, skoja bara xD

Men vad härligt det måste vara att hoppa ner i vattnet (inte för att jag skulle våga hoppa från 5:an) ^^



SV: Va kul att vi ska bo där ^^ Jag ser som sagt var fram emot det :) Men jag vet inte riktigt vad jag kan köpa till Tessan... Har du något bras förslag?

Kram <3

2009-06-27 @ 17:51:08
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

SV: Jag skulle kunna köpa Ett småkryps liv om jag hittar den...

"Jag är en söt lite humla" xD

2009-06-27 @ 19:02:03
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0