Linn berättar,

mm

10 stycken hemligheter om sig själv.

1. Jag är livrädd för spindlar och andra kryp!!!!!!
2. Jag har det sämsta självförtroendet nånsin.
3. När jag var liten var jag rädd för min pappa..
4. Jag älskar allt som har med Twilight att göra
5. Jag älskar den underbara Robert Pattinson..
6. Sprutor och nålar är det allra värsta jag vet..!
7. Jag har allvarligt den sämsta humorn i världen
8. Jag vågar nästan aldrig prata med folk = blyg
9. Jag har überäcklig andedräkt på morgonen
10. Jag har koncentrationssvårigheter. Bl.a med läxor.

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Räknas det fortfarande som hemligheter när jag redan visste allt? xD



Som svar på din kommentar -- jag antog att vi skulle göra med alkohol i, men jag ville bara förtydliga att det även skulle vara alkoholfria ^^ Och jag skulle verkligen föredra att vi gjorde något -- jag har hållt på med att placera om kläder hela morgonen och det räcker för idag xD

2009-06-26 @ 10:32:49
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0