Fredagsmys?

Mitt fredagsmys har bestått utav att försöka lista ut vad det är för fel med min blogg när man ska kommentera någonting.. Någon annan som märkt av det? Kanske bara är våran data som är helt cp? Jag har försökt att fixa det, men det går ju fanemig inte :S Aja, man kan iallafall kommentera ^^
Dagen/kvällen har till mesta dels bestått att sitta framför datan. Har inget bättre för mig ;D Bland annat var jag så larvig att jag gjorde den nya headern. Den e fettt ful, tillfällig. Sen så klippte jag ihop bilder med mig och Robert Pattinson. Det blev ju väääldigt lyckat hahah! XD Jag vill ha photoshop! NUNUNUNU! *småbarnsröst*

..

Hahahahaha! Ligger på golvet och garvar för tillfället XD
Men.. aa.. den här bilden blev mest "lyckad" så ni kanske
förstår hur dem andra såg ut? :P Men ganska bra för att vara i paint ^^

Kommentarer
Postat av: Lizzie

Jag använder picasa3 nästan lika bra som ph går att ladda ner gratis via google sök bara på picasa3 så finns de länkar :)

2009-06-05 @ 23:56:25
URL: http://elizabethtrollsas.blogg.se/
Postat av: tessan ♥

åhhh. linn säg inte att din header är ful, jag älllskar den<333 ska försöka göra en jag också <33

2009-06-06 @ 11:58:45
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0