Fredag

Hej allihopa!
Uppdaterar ifrån verandan, mamma och pappa sitter här brevid mig och blåser ut sin jävla cigarettrök. Ska försöka få dem att sluta, vill inte att dem ska dö i förtid liksom. Ska till landet strax. Blev senare än tänkt. Men vi ska strax åka iallfall. Ska åka med pappas bil, så jag får tränga in mig i baksätet med väskor och katten. Usch, ryser bara när jag tänker tanken. Menmen, ska se om jag kanske kan ha datan på. Det beror ju på om det finns sändning när man kör.

Kom alldeles nyss ifrån farsta, har fått 3st bikinitoppar och ett par byxor. Sen så lyckades jag få en sololja så jag ska sola hela helgen, najsnajs. Hoppas bara att solen håller i sig, annars blir jag sur. Mer än sur. Aja, jag kommer att hålla mig uppdaterad. Hör av mig senare!
Just det! Härligt att man faktiskt får veta att man har några läsare. Det var faktiskt 2st som svarade på dagens fråga! Härligt!

,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0