Fredag

Kom precis hem ifrån sommarskolan. Är nu klar med djurkunskapskursen! :D Provet gick riktigt bra och betyget kommer troligen att landa på ett VG. Men Sara sa att om jag vill ha högre så måste jag jobba typ en dag till hos djuren då hon tycker att jag har ett starkt betyg i praktiken. HÄRLIGT! Så.. om jag jobbar lite mer med djuren så kan jag faktiskt få ett MVG :D Det vill jag fanemig ha! XD Då kommer jag ju ha 2st MVG:n :D Hur bra är inte det?! Allafall när det gäller mig XD

På Måndag nästa vecka så är det sista sommarskoladagen. Då ska jag göra 3st Kretsloppsprov och Basmaskinkörning.. Hoppas att jag hinner med allt bara.. Vill inte ha IG i något ämne.. Absolut inte! Datakunskapsresultaten ska komma senare idag, iallfall vad BINI sa :) Men man kan aldrig lita på henne så.. :P

Ses!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det är bra med 2 MVG:n i vilket fall som helst oberoende på vem man är ^^ Hoppas att du hinner med allt på måndag...

Kram <3

2009-06-12 @ 23:12:07
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0