Fredag

Hej allihopa!
Som jag skrev innan så har vi fått tag på Musebiljetter ;D Lyckorus i kroppen just för tillfället :D Sökte lite på Muse på youtube när dem sjunger live - och jag säger såhär. Dem rockar!! Ser verkligen fram emot konserten ;D Men den är ju dessvärre inte fören i oktober -.- Snyft.


Här är en Musekonsert - LIVE :D
Love it!

--------------------------------

Sommarlovet har ju äntligen startat för min del och jag är överlycklig för tillfället :D Skönt som fan ska det bli! Fick en massa kramar ifrån alla och det ska faktiskt bli lite sorgligt att man inte kommer att ses fören i augusti.. Men men :) Efter skolavslutningen så åkte jag, Tessan och Tove till rudan. Någon kompis till Tove hade tagit studenten, så det var en "fest" för honom. Jag och Tessan kände oss lite underliga där vi satt, och kände ingen alls. Men vi stannade inte alltför länge ^^ Sen mötte vi Natta på perongen. Var skiiiitlänge sen jag såg henne :) Kul att ses iallafall. Linnea träffade man i handen också XD Träffar alla när man är där haha :D

Annars så har det inte hänt så speciellt mycket.
Hör kanske av mig sen. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0