Dagens bild

mm
 
Får min älskling stå för.
Robert Pattinson.

Dagen har varit bra, soligt och sådär. Kom nyss till landet, eller vi har varit här en liten stund. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, Tessan är ju inte här och vi brukar ju alltid hitta på en massa saker. Känns ju larvigt att "leka" själv. Mamma och pappa håller på med sitt. Jag har ju datan, men jag vill ju inte bara vara vid den hela helgen. Imorgon ska jag iallafall upp ganska tidigt för att kunna sola några timmar. Känner att jag behöver det, sen så har jag ju köpt sololja, vilket gör att man blir brun fortare. Härligt säger jag bara. Hoppas att det fungerar bara.

Vad ska ni andra göra denna fredagskväll?
Hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Även om du inte vill sitta vid datan hela kvällen måste jag ändå säga; "Vad kul att det funkar med att vara ute på Internet där uppe :D". Jag är säker på att du kommer på något -- du är kreativ och kommer lätt på saker man kan göra.



Så, du hade tänkt att bli brun snabbt... Jag kommer att se sjukligt blek ut bredvid dig nästa vecka :P Jag längtar faktiskt att få komma upp dit igen ^^

Jag gillar bilden förresten -- det var ett tag sedan du lade upp en bild på honom (gör det oftare, kvinna xD).



Vi får försöka ses när du kommer tillbaka ^^

Kram <3

2009-06-26 @ 22:02:21
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0