Söndag

Skrev ett skitlångt inlägg, men det försvann!
Fy fan vad sur jag blir,
blogghelvete!

Men iallafall. Har varit väldigt oaktiv här på bloggen. Ledsen för det. Jag ska skärpa mig, men det händer ju inte så speciellt mycket fär uppe på landet. På tal om landet så är det iallafall sålt nu. Trist, jävligt trist. Kommer att sakna alla stunder man har haft här uppe. Alla sommarkvällar, promenader, baddagar, smultronplockningar, fester, Älmsta Natta, loppmarknader, fisketurer, skratt och gråt. Alla minnen helt enkelt.
Och nu.. helt plötsligt är allt över på en sekund och helt plötsligt kommer vi inte ha chansen att komma hit upp längre. Det kommer att kännas konstigt..

Håller på att fundera ut fler motiv till Twilighttävlingen jag ska vara med i.
Har skissat upp några utav dem, men jag har fler idéer i huvudet. Men jag vet inte hur jag på bästa sätt ska få ner dem på pappret. Ska också ut och köpa papper, målafärg och nya pennor så att det blir snyggt också. Vill ju för tusan vinna! Ska till ett av bibloteken för att ställa en viktig fråga angående tävlingen. Frågan är avgörande för hur hela min bild ska se ut, så jag måste snacka med dem så snart som möjligt. Nyfiken på frågan? :)

Aja, ska ner och tvätta mig nu.
Linn


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Du har en asstor chans att vinna -- du äger på att rita, och du är en större Twilight-nörd än vad jag är xD

Om du vill kan vi åka till biblioteket tillsammans ^^

2009-07-27 @ 23:25:30
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0