Fredag

Sitter just nu framför tv:n i vardagsrummet och kollar på Twilight. Älskar den filmen.. Robert.. *dreglar*. Fast böckerna är mycket bättre då Cathrine Hardwike tog bort hur mycket som helst från böckerna. Så jävla tråkigt. Dessutom så har hon typ ändrat hela historian, sånna här småsaker. Som t.ex: Bella går aldrig in i affären i Port Angeles. Det gör hon i filmen.. Men det är liksom sånna här småsaker som man irreterar sig på om man läst boken. Hoppas att New Moon blir bättre, men alla säger ju att den kommer att bli det så. Min moster ska försöka få premiär-biljetter till mig, till födelsedagspresent. Fyller ju år 10 dagar efter premiären. Snacka kul det skulle vara! :D JAg få helt enkelt hålla tummarna! Jag skulle älska min moster mest i hela världen!

Menmen, min dag har varit väldigt seg. Skulle egentligen till Sjöängen och bada tillsammans med Lisa, men när man vaknade så spöregnade det och det åskade som fan! Och jag som är överkänslig mot lågtryck, jag låg i min säng och grät av smärtan i mitt huvud. Usch säger jag bara. Har fortfarande lite ont i huvudet, men inte alls lika mycket. JAg hörde alldeles nyss lite nytt muller så jag antar att det snart kommer att åska igen.

Idag blir det landet igen. Ska åka lite senare tillsammans med Lisa och mamma. Pappa tror jag tar sin egna bil. Men jag är inte säker. Aja, ska börja välja ut lite kläde som jag sak ha med mig. Behöver ju inte så speciellt mycket. Kommer ju troligen bada och sola ganska mycket så..

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0