Måndag


En av mina favorit bilder :)

Jag vet inte varför, men jag har tänkt väldigt mycket på Twilight senaste tiden. Okej, mer än vanligt.. Jag vet inte hur jag ska förklara men vart jag än går ser jag saker som påminner mig om Twilight sagan.

 "Wow, den där bruden var jävligt blek, vampyr kanske?"
"Den där skogen ser lite spöklig ut, ungefär som den i Twilight filmen!"


Asså det är sjukt. Sen jag såg dem nya klippen ifrån New Moon så har jag blivit ännu mer beroende. Jag läser tredje boken för femtioelvfte gången och varje gång jag öppnar boken och slukar dess handling så känner jag mig lycklig. Det är ju i för sig bra att man är lycklig, men.. Jag vet inte riktigt. Men för varje dag längtar jag ännu mer tills New Moon ska komma på bio. Men det gör säkert alla twilightfans.

Aja, dagen har varit bra här uppe på landet. Åkte till Singö om jag minns rätt.
Och där tog vi en promenad och kollade på vattnet och fantiserade om att ha hundar och en massa andra. Sen har jag och tessan bestämmt oss för att tatuera en liten svamp på sidan av handen. Liksom som en syskongrej. Fett sött det skulle bli. Kan se det framför mig. :)

Hoppas att ni andra har haft en bra dag.
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0