Lördag

Idag drog jag och Tessan till stan igen. Vi gick på bio, vi såg filmen "The Proposal" med Sandra Bullock och den där sjukt heta snubben som jag inte minns namnet på. Filmen var bra, man skrattade typ hela tiden! Eller.. jag gjorde det och jag har ju udda humor. Vilket jag är känd för. Innan vi såg filmen käkade vi på Donken och sedan gick vi runt innan filmen började. Jag hittade en Superman-tröja! Jag har letat efter en sådan hur länge som helst, och nu hittade jag en äntligen. Vet inte riktigt varför jag velat ha en, men.. dem är coola helt enkelt.
Efter filmen så var 99% av alla affärer stängda, men inte Åhlens city. Så jag och Tessan drog in dit. Kollade på alla våningsplan och tog en massa kort och flummade oss. Tessan ville ha väskor och jag dreglade över alla underbara smycken. När man är och fönstershoppar så önkskar man verkligen att man vore rik. Usch vad jag skulle shoppa då! Hittade bland annat min månadssten i ett smycke. Först drogs jag till den bara för att färgen påminnde om Edwards ögonfärg i Twilight, hihi (a), att det var min månadssten var ju bara ett plus i kanten! Ska köpa den så fort jag har pengar! Lägger upp en bild nedanför. Visst är den fin?

Har iallafall haft en riktigt bra Lördag!
Hur har eran varit?
Går bra att svara anonymt också :)


    


Hunden på bilden träffade vi på stationen när
vi skulle hem. Söt va? Endast 9 veckor, :)

Kram och Kräm

Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: okej :D jag har aldrig sett kingkong förut, den va ju bra :D

2009-07-12 @ 15:57:49
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt:). jo de e bra med mig:) va gör du?:)

2009-07-12 @ 18:40:06
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Haha jo, men jag tyckte inte att den blev långtråkig :D

2009-07-12 @ 19:16:26
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: tessan ♥♥

hahah jag ska köpa den där väskan för 500 typ xD du vet puccini :)

2009-07-12 @ 23:39:49
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: anonym

byt visningbild, eller bakrundsbild:O !

2009-07-13 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0