Söndag

Idag åkte familjen till Dalarö tillsammans. Åkte förbi Schweizebadet, hade dessvärre inga badkläder så det fick bli benen i vattnet bara. Syrran därimot kastade sig i med underkläderna. Men vattnet var sjuukt varmt så vi ska kanske dit hela familjen i morgon. Kommer troligvis ha med picknick och sådär. Tror att det kommer bli hur mysigt som helst, men vi kommer bara åka ifall det blir bra väder. Så jag håller tummarna.
På Dalarö var vi bara en liten stund, åkte mest runt och kollade och käkade en glass i hamnen innan båten kom. Dalarö är hur underbart som helst, iallafall på sommaren. Små hus med vita staket och blomsterrabatter fyllda med mängder med blommor. Hur sött som helst. Skulle kunna tänka mig att bo där.. på sommaren.

Till middag blev det grillad kyckling med coscos och sallad. Mums! Tessan käkade typ ingenting, hon skulle nämligen vidare till Sjöängen och grilla med sina kompisar. Så man blev ensam hemma och uttråkad som satan. Bråkade lite med mamma på kvällen. Måste sluta mucka gräl hela tiden med henne, det brukar vara jag som startar allt ^^ Men ibland kan det vara skönt att bara skrika och skälla ut någon för absolut ingenting. Jag är underlig, jag vet. Tog en promenad och mötte Tessan senare på kvällen. Skönt att komma ut en stund: Jag och Tessan fortsatte att vara ute efter att vi lämnat hennes saker hemma. Gjorde inget speciellt. Mös bara, eller.. vi gick mest omkring bara. Skönt iallafall.

Som sagt, håller tummarna att vädret blir bra i morgon!
Ha det bra allihopa!
Kram och Kräm

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice de:) nej ska snart iväg till min mamma:)

2009-07-13 @ 15:54:34
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0