Fredag

Hej sötnosarna som besöker mig.
Denna Fredag spenderades på stan tillsammans med Sussie och Tess. Tess skulle få ett par skor av Sussie, i present. Och jag blev såklart medbjuden, men mig gör det inget. Hade ändå inga planer för idag. Tess hittade ganska snabbt ett par sommarskor som hon ville ha, ett par vita Nike-ballerina. Efteråt gick vi längst Drottninggatan och tog en fika. Riktigt trevligt. Sussie sa att Tess skor hade kostat mer än vad min present gjort förra året och ville därför köpa ett par nya skor till mig med, mig spelade det ingen roll men jag tackar ju inte nej till ett par nya skor om man säger så. Vi promenerade längst drottninggatan tillsammans och kollade i en massa affärer på vägen. Bland annat In & Finn, Butterics och en del andra småaffärer. Gillar verkligen stan. Iallafall idag, solen kom ju faktiskt fram ett tag. Supermysigt. Provade sko efter sko, men det var inte någon som riktigt fastnade för mig. Testade på skämt ett par skor som man verkligen gick på tå i, och jag som redan är lång blev ännu längre. Det var nästan läskigt. Var säkert 1.95 i dem! Är ju 1.80 nu för tillfället så.. Och det värsta med dem skorna var att man inte kunde gå i dem alls. Jag fick ju i foten och sådär, men.. hur fan ska man kunna gå i dem? Den som listar ut det för en puss.
Tog en glass efter några timmar senare på Ben & Jerrys ståndet. Valde någon citronsorbe. Skitgod! Rekomeneras verkligen! Måste bara hitta den i någon affär.. Någon som vet? Nåja, vi vandrade vidare i stan och kollade lite. Var på Gallerian och kollade på slutet av dagen. Hade fortfarande inte hittat några skor. Men sedan så gick vi in i en affär med lite halvmysko skor. Där hittade jag ett par ballerinaskor med massa olika färger. Ganska coola faktiskt. Men det slutade med att jag vandrade runt med skavsår. Usch.. Åkte efter det hem. Ganska flummiga på tunnelbanan hem. Och då ska vi inte nämna bussen!
"Gillar du grus? Du stirrade nämligen så intresserat på gruset.. Gruspojke!"
Hahaha asså fy fan vad vi garvade!

Hemma möttes vi av pappa och Ubbe som kommit hem idag. Saknat dem båda. Käkade lite Fredagsmat och sedan drog jag och Tessan till Sjöängen för att ta oss ett dopp. Var bara vi där, helt öde. Men det var riktigt kul. Tessan och jag kan göra det tråkigaste roligt. Systerpower right? Resten av kvällen kollade vi på Scary movie 3. Sjukt kul, min humor.

Hur har eran Fredag varit då?
Kram & Kräm

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

De där skorna du nämnde vill jag prova -- kan inte vi åka in till stan någon gång så får du peka ut dem?

Fan vad jag garvade åt gruspojke xD Vad får ni allt ifrån egentligen? :P



Min fredag har varit piss... Jag hatar att vara sjuk "/



Du får ha det så bra

Kram <3

2009-07-11 @ 12:08:27
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0