Måndag

Har inte skrivit på ett tag, men här uppe på landet har man andra saker att syssla med. Idag kom bland annat en mäklare hit upp. Vi ska nämligen sälja landet.. Fy fan alltså. Allt började med att vi snackade om att sälja landet eftersom att vi inte gillar föreningen. Men nu.. aa det verkar som att vi kommer att få packa ner allt i kartonger och lämna landet. Det här blir iallafall våran sista sommar här uppe. :( Kom en fotograf idag och plåtade samtidigt som en annan tant frågade om huset och sådär. Efteråt åkte vi till Uppsala, skulle fixa syrrans mobil. Tyvärr gick det inte, men vi gjorde lite andra saker där. 

Ska kolla på Scrubs nu.
Hörs! 

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det känns så konstigt att ni ska sälja landet "/ Det är så härligt och mysigt här uppe...

Kram <3

2009-07-06 @ 23:59:12
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: tes'

sv: nää jag ska inte ha medryttarhäst.. jag vill bara ha men ja.. och jag vet att jag inte rider men jag ska prata med mamma omatt få börja rida nu till hösten :D

2009-07-09 @ 20:50:34
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0