Torsdag

Har inte skrivit på ett tag, men jag har inte haft någon inspiration dem senaste dagarna. Men dem senaste dagarna så har jag varit hemma, sovit och bara tagit det lugnt. Igår så åkte jag med mamma och Tessan till Farsta för att låsa upp Tessans mobiltelefon, men det gick inte. Så vi drog till Handen centrum men det gick inte där heller. Idag så åkte vi till Sundbyberg, och där kunde vi faktiskt låsa upp Tessans mobil. Annars så har jag inte gjort så speciellt mycket.

Ska kanske till stan någon dag tillsammans med min moster och Tessan. Men vi får se vilken dag det blir, för jag har för tillfället ingen aning. Sen så ska jag kanske åka och köpa mig en ny mobiltelefon. Najsnajs på det. Just för tillfället sitter jag och lyssnar på Pixies - Where Is My Mind. Den är halvmysko men den är ganska skön iallafall. Men jag hittar den inte någonstans så jag kan inte ladda ner den. Någon annan som kanske kan göra det åt mig? :)

Hörs senare, eller i morgon.
Kram


Pixies - Where is my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0