Tisdag

Hemma nu.
Packade upp litegrann innan vi drog till en resturang och svullade oss lite. Fläskmedaljonger med potatisgratäng, mums säger jag bara! Var där en stund och drog sedan och handlade lite smått innan vi drog oss hemåt. Packade upp ännu mer hemma och mamma satte på första tvättmaskinen. Kläderna måste ju vara rena tills på Torsdag igen.

I morgon så blir det tydligen stan tillsammans med My, Lizzie, Lisa och Tessan om jag uppfattat allt. My och Lizzie ska pierca sig och sen ska vi göra något annat, men jag lyssnade inte riktigt när jag pratade med Tessan om det hela. Ska iallafall bli kul att träffa alla igen. Lizzie har man ju inte träffat på aslänge och samma sak när det gäller My och Lisa.


Ska kolla på Paradise Hotel och sen ska
jag sova, upp tidigare i morgon.
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0