Tisdag

Idag vaknade man av att att det bankade på väggen vid mitt fönster. Sedan såg man en skugga av någon utanför fönstret, och dem som varit i mitt rum vet att det är på tredje våningen. Så jag blev jätterädd! Sedan hörde man skuggan ropa "Lasse! Kom upp här är du snäll!" Jag bah: WHAT!? Men det visade sig vara några bygg-snubbar som fixar någonting på taket utanför mitt fönster. Men innan jag fattade det så låg jag i sängen och skakade! Hahah, mesig man kan vara!
Dagen har annars varit väldigt händelserik. Åkte först till Nacka strand där vi kollade lite på båtar (Kolla kursiva*) Var ganska trevligt där, åkte bland annat en hiss som åkte uppåt på diagonalen. Den var fett rolig, men Tess tyckte den var läskig. Synd att den gick så långsamt bara. ^^ När vi kollat på båtar och sådär så tog vi färjan till Waxholm. Var riktigt länge sedan jag var där, det är grymt vackert där. Kollade runt lite i hamnen på båtarna och sedan kollade vi runt i staden. Käkade en glass och matade fåglarna. Tessan fick verkligen kontakt med fåglarna då dem satte sig i hennes händer när hon ropade på dem. Tog en massa bilder som jag snart ska lägga upp, liksom de andra jag tagit denna vecka. Det är bara jag som är lite seg när det gäller att förminska dem.


* Mamma och pappa vill nämligen skaffa en båt nu när vi ska sälja landet. Dem vill att vi ska åka Göta kanal nästa sommar. Vi ska ha visning nu på Söndag.. Hoppas att det bli en bra budgivning. Så att vi får mycket pengar. I såfall kommer vi att åka utomlands också. Det skulle vara kul, Bahamas here I come!


Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

SV. Oh, would you? Va snäll du är (a)

Bara för det ska jag skrika av smärta bara för att skrämma slaget ur dig xD Mohahahahahahaha ^^



Kram <3

2009-07-17 @ 21:10:54
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: mikaela

ciao ciao!! nu måste vi skärpa oss och komma på en ra dag för vårt efterlängtade möte! älskar bilden du har på headern eller vad det nu heter! pusspårej!!

2009-07-21 @ 18:08:05
Postat av: tessan

Hej. Ville bara säga att det finns en jättebra hemsida/ webshop som Linda äger. Där säljer hon allt från designademuggar till skönhetsprodukter. Hemsidan är: http://www.beautyinsideout.se/

Kolla in :) Finns jättemycket. Själv ska jag köpa saker där till jullen, födelsedagar och annat . <33

2009-07-21 @ 18:43:03
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0