Torsdag



Åkte till farsta idag med mamma, kollade runt lite. Hittade ett par gråa shorts. Anledningen till att vi åkte dit var för att vi skulle hitta vita kläder till Tessan som hon ska ha på Lördag och sedan ett par vita skor. Sen så skulle vi köpa en konfirmationspresent till henne -> en ny mobil. Vi hittade allt. Jag hittade mobilen och kläderna. Det blev en jättefin klänning. Först hade jag tänkt att ha den själv, det var ju liksom jag som hade hittat den. Men mamma sa att den skulle vara perfekt till Tessan.. Så det blev så istället.. :( Så jag har fortfarande ingenting att ha på mig på Lördag. Fanfanfan! Men vi får se.. kanske har någonting längst bak i garderoben. Hoppas jag.

Senare på kvällen så tog jag och Lisa en promenad upp till Skogås centrum. På vägen tillbaka sa jag att det var så varmt  att jag ville bada, och det slutade med att vi låg och plaskade i vattnet. Var jätteskönt. Pinsamt nog så var det årets dopp för min del. Men nu är det gjort iallfall. Låg i vattnet i typ en timme. Stannade tills klockan var halv 11 :) Ska dit i morgon också, fast då ska vi dit på dagen. Vi ska ha med oss "picknick" och mysa.

Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Synd att vi inte kom ner dit idag...



SV. Jag råkade radera din bild, så den näst sista är min xD

2009-07-03 @ 15:29:13
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0