Måndag

Idag var jag väldigt seg, vaknade klockan halv 2 av att telefonen ringde. Om den inte gjort det så skulle jag troligen ha sovit bort hela dagen. Mamma, pappa och Tess drog in till stan tidigare på mogonen för att kolla på båtar eller något sånt, och eftersom att jag somnat typ 5 kvällen innan så var tanken att gå upp vid 9 tiden inte så speciellt lockande. Uppenbarligen så somnade jag om.

När alla kommit hem så ville Tess att jag skulle åka med henne till Farsta och träffa Amanda Rönvall. Sen ringde även Sussie och sa att hon, momor och morfar skulle dit. Så jag bestämmde mig att åka med. När jag satt i mitt rum och gjorde mig i ordning så kommer mamma upp till mig och frågar om jag vill med till Schweitzebadet och ta ett dopp. Tessa blev ganska upprörd och undrade varför ingen frågade henne. Blev en liten diskution men det slutade med att hela familjen plus Amanda åkte dit för att bada.
På badet så blåste det inte alls lika mycket som det gjorde igår, vattnet var varmare och kiosken var öppen ^^ Låg i vattnet i säkert en timme, käkade lite chips, badade i någon timme till innan vi sedan åkte hem. Var helt enkelt en riktigt skön dag. Hoppas att ni också har haft en bra Måndag!

Kram och Kräm


Kommentarer
Postat av: marigona

jag älskar verkligen den videon! tjejen är ju fan grym haha :D ÅH om november ändå kunde vara augusti!! (vill inte missa min semester hahahaha) :P

2009-07-14 @ 11:33:17
URL: http://twilightobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0