Suck.

Jag vet att jag inte har skrivit på ett bra tag, men jag har helt enkelt inte haft någon lust i huvud taget.. Men nu har jag ingenting att göra i vilket fall som helst så jag tänkte: Varför inte? Jag är iallafall i skolan just nu, en timme för tidigt! Jag hade kollat på mitt schema igår kväll och då stod det att vi skulle börja 08.40, men tydligen så hade lärarna bestämmt att vi skulle börja 09.45! Jag menar, hur ska ja kunna veta det när jag inte var i skolan igår? Hur kommer det sig att ingen messade mig och så något? Jag blir ledsen xD
Men jag köpte med mig en god smörgås och en dricka till skolan och tog sällskap tillsammans med några andra 2:or. Busschaffören var även så himla snäll och körde in på skolan! Men inte för att det spelade någon större roll för min del. Aja, inte ska man sura. Vilket alla andra gör som, liksom jag, kommit för tidigt. Alla är jätteförbannade över att bara vissa fått reda på att vi börjar senare. Så dem jagar efter lärare och ringer runt och morrar åt dem. :P

Snart så är det prov för min del.
Sen är det klasstimme.
Sen är det jullunch.
Sen är det LOV!

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0