Shoppat.

Jajamensan, snåla Linn har spenderat alldeles för mycket pengar idag. Och allt spenderades i princip på kläder. Det är ju som sagt mellandagsrea nu, jag tror inte att någon har lyckats missa det med tanke på alla jävla reklamer som spelas var 5:e sekund på tv:n. Jag och Tessan fick skjuts till Länna där jag köpte en datamus till min laptop, Tessan kollade även efter en laptop till sig själv.. Men dem som hon ville ha var liksom över gränsen med sisodär 10 000:-. Så vi gav ganska snabbt upp med letandet efter en billig dator.
Sedan hoppade vi på bussen och drog hela vägen till Farsta. Tog seriöst 100 år.. Men Tessan lyckades få mig att skratta som vanligt så det gick bra att åka iallafall. Skulle ha varit en helt annan sak om jag hade åkt ensam, boring.se liksom! När vi kom till Farsta så var det dags att trängas. Jag ville främst till GinaTricot. Det ville även hela fjortiskretsen i Huddinge&Haninge. Men det var bara att tackla sig in och börja att söka efter det man ville ha. Jag plockade på mig rejält med saker och drog mig sedan mot provrummen. Tessan, som också skulle prova saker gick till provrummet brevid mig.
Och vet ni vad?
Jag köpte i princip alla saker som jag hade plockat på mig! Bland dem första gångerna det sker, för annars så lämnar jag tillbaka allt som jag tagi till provrummet. Så på så sätt blev jag riktigt glad! Så på Gina spenderade jag sisodär 500:-. Och då var det rea på alla varor, om det inte hade varit det så skulle det typ blivit 1000:-. Och då skämtar jag inte. Jag ääälskar mellandagsrea!
Vi gick runt i hela Farsta och jag hittade en klänning på SALT, ett par leggings på Lindex och ett par paljettshorts på H'M. Typ sådanna saker som jag i vanliga fall aldrig skulle köpa! Men jag vet inte, idag var jag helt enkelt på hugget. Så nu tror jag inte att jag behöver köpa så mycket kläder i en tid framöver. Tänkte dock fråga mamma om vi kanske skulle kunna köpa ett par skor till mig, men som hon betalar istället.. Jag vill ju liksom inte göra av med alla pengar på en gång..

 IDAG KÖPTE JAG:
¤ 5st tröjor på Gina Tricot
¤ 1par leggings på Lindex
¤ 1par paljettshorts på HM
¤ 1st datamus på Computercity
¤ 1 lila kläning på SALT 

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Det var inte lite du köpte ^^



sv. Jag tänkte att ni var för snälla för att vilja säga det :P

2009-12-28 @ 17:22:27
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0