Måndag.

Idag åke jag och Tess till Farsta igen, börjar nästan bli en vana nu. Men idag var det inte jag som spenaderade pengar, utan Tessan, jag kände att jag inte skulle spendera alla mina pengar nu på en och samma gång. Det var ju bara 4 dagar sedan jag fick dem, så mamma skulle förmodligen inte bli så glad om det visade sig att jag gjort av med allt.. När vi kom dit så tog vi en fika på donken, snackade lite skit och skrattade som vanligt. Det är så lätt att glömma att Tessan faktiskt är min syster. Ibland känns hon mer som en bästa kompis. Vi har samma humor, vi skrattar åt allt och det är så himla lätt att snacka med henne.. Oftast iallafall. Men som alla kompisar så tjaffsar vi också, men när vi blir sams igen så blir vänskapen starkare eller vad man nu ska säga.

Tessan köpte iallafall lite småsaker, bland annat Left 4 dead. Fast det första spelet. Det var jag som fick gå in och köpa det eftersom att det är 18årsgräns. Men dem i kassan sa inte ett ord när jag skulle betala. Ganska najs. Vi letade även efter ett par converse till Tessan, men dem hade inga i hennes storlek.. Stackarn. Hon vill ha färgade, men det finns tydligen inte i killmodellen! Jag menar, hur ofta ser man inte en kille på stan med röda converse!? Dem måste ju finnas någonstans! Och för er som inte vet, Tessan har storlek 45. Det är därför det är så svårt för henne att hitta bra skor. Hon lyckades dock hitta ett par assnygga knästövlar för några veckor sedan som jag också vill ha! Grymt snygga!

Vi åkte hem vid halv sex typ och vi träffade Grim på bussen. Kände seriöst inte igen honom! Gud va han hade förändrats sen jag såg honom senast. Jag trodde först att det var en av Tessans kompisar, men sen så väste Tess: "Det är ju Griiim!" Och jag bara stirrade på henne. Sen såg jag att det var han. Gud vad pinsamt det blev..

Aja, efter middagen så ringde My och undrade om hon kunde komma förbi. Tessan som svarade i telefonen sa såklart ja, och jag har ingenting emot det. Vi flummade som fan framför min dator när vi chattade med en Philip. Det var sjukt roligt! Sedan satt vi och snackade om allt möjligt. Vi bestämmde även att vi ska träffas i morgon. Ska dra runt i Farsta och kolla runt lite. Bella ska också med, vilket kommer att bli najs som fan. Planen är att vi ska träffa den här Philip som Tessan chattade med, men vi får se hur det blir med den grejen. Känner iallafall på mig att det kommer att bli en skön dag.

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0