Kvällen.

På kvällen så ringde My till mig och frågade om jag och Tessan ville möta henne upp i Skogås centrum. Jag sa ja, så jag och Tessan tog en promenad upp till centrum och mötte henne. Det var kul att hon ringde mig. Träffade även Leila som man inte hade träffat på år och dar! Vi tog en promenad och hamnade vid vårat hus. Tessan ringde då Malin Broman och vi mötte henne och hennes underbara hund som kallades Musen! Vi snackade och lekte med hunden medan vi långsamt gick upp till centrum igen, denna gång för att My skulle möta Matte.

My drog sedan iväg med Matte, så jag, Tessan och Malin vände hem igen. Vi fick en varsin kram från Malin och vi sa hej då till hennes underbara hund innan jag och Tessan drog oss hemåt. Vi började såklart att flumma, och filmen nedan är resultatet på hur vi är tillsammans! Enjoy!



Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0