._.

Jag har verkligen inte varit aktiv här på bloggen känner jag, men  jag har iallafall varit fast på skolan i en hel vecka bara för att jag haft stalltjänst. Då bor man på skolan och tar hand om skolans hästar - GRATIS! Usch, att gå upp på morgonen och ta hand om någon annans hästar är inte världens roligaste om man säger så. Men det var vissa saker som var roligare än andra & tvärtom.

Men nu är den iallafall över, så nu måste jag hårdplugga som en idiot..
Vi har seriöst hur mycket som helst denna vecka. Inte snällt att lärarna ska proppa in alla hemuppgifter och prov sista riktiga veckan i skolan. Det är inte okej, men man får väl antagligen bara sätta sig ner och plugga tills hjärnan kommer brinna ner till aska av överbelastning. Vill ju inte ha IG:n i något ämne, vill verkligen inte!

Aja.
Hästkunskap står på schemat.
Så jag skiter i lunchen & pluggar istället.
Men magen kurrar. Usch.

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0