Kanonkväll

Idag har man varit hemma i själv tillsammans med Tessan. Mamma och pappa åkte nämligen tilll landet på morgonen, dem ska hämta det sista. Jag ville inte följa med, eller joo det ville jag till viss del, men jag vill inte lämna landet. Det känns fortfarande så himla overkligt. Konstig det kommer att vara när man inte kan åka dit längre.. :(


Aja.. dagen började med att ja och Tessan planerade vad vi skulle äta och handla till kvällen. Det tog ett väldigt bra tag då ingen utav oss visste vad vi ville ha. Det slutade med att vi valde kinamat. Tessan ringde Lisa och berättade om våra planer. Det slutade med att Lisa skulle följde med. Jag och Tess åkte till Ica Maxi med moppen innan och handlade det vi ville ha till kvällen. Typ chips och godis, ni vet.. Det vanliga "Lördagssnackset".Blev ganska tungt på moppen, botten skrapade nästan mot marken! Men vi lyckades iallafall.
Efter det så var jag och Tessan hemma och slappade, gjorde en pannkaka, jajamensan jag gjorde bara en. Sen så tog vi en massa flumkort på varandra. Skrattade som tusan!

På kvällen drog jag, Tessan och Lisa till Länna för att käka på kinaresturangen.  MUMS! Missade bussen när vi skulle hem, så vi tog en promenad till nästa station. Blev en massa skratt och en massa roliga bilder som jag måste gå igenom så snart som möjligt och sedan lägga upp på hemsidor och sådär. Men det orkar jag inte nu. Klockan är typ 4 nu. Iallafall, när vi kommit hem så kollade vi på Yes Man och käkade snacks. Filmen var bland det roligaste jag sett! Fy fan va skön Jim Carrey är alltså! Han är så himla härlig! När filmen var slut så drog Lisa hem och jag tog en lååång dusch. Sedan kollade jag och Tess på I taket lyser stjärnorna. Jag varnade Tessan att filmen var sorglig och det slutade med att vi båda satt med kudden i knät medan tårarna strömmade. Usch, den filmen är så hemsk. Man gråter nästan hela tiden. Tessan hade smink i hela ansiktet och jag satt med rödsprängda ögon.

Nu ska jag nog dra mig till sängen.. klockan är väääldigt mycket nu.
Ska väcka Tessan som somnat i soffan och be henne gå ner till sängen.
Hör av mig i morgon!

Linn


Kommentarer
Postat av: tessan

åh det va en mysig dag igår :) men du skulle ha varnat mej mycketmycketmycket mer om "i taket lyser stjärnorna" .. Jag kunde fan inte sluta gråta. det såg du ju. Det ran ju hela tiden :P <3

2009-08-23 @ 14:55:07
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0