Tisdag

Hej läsare!
Idag drog jag och Tessan till Farsta, vi skulle nämligen köpa en present till Lisa. Vi fick skramla ihop pengarna vo hade och sedan bar det av. Pappa lagade moppen igår, så vi åkte såklart med den till Farsta. Den blir ju såklart segare när vi är 2st samtidigt på den, men den går iallafall att åka på. Bättre än inte alls.
I Farsta gick vi runt och kollade i dem flesta affärerna. Vi var inte där så speciellt länge. När vi kollat runt en stund så blev det cheeseburgare på Mcdonalds. Magarna lät som spinande katter. Riktigt gott var det iallafall. Sedan gick vi runt lite till och kollade. Hittade iallafall det vi sökte.

Väl hemma så var det middag och sedan bestämmde vi oss för att åka till ett bad som vi åkte förbi tidigare idag. Jag och Tessan tog moppen medan mamma och pappa tog bilen. Jag vann både resan dit och hem. Tog småvägar så :) Var skitskönt i vattnet, men jag badade inte så speciellt länge iallafall. När jag badade så sved nämligen min hand så in i helvete! Jag brände mig nämligen på avgasröret på moppen när jag skulle låsa den. Riktigt duktigt Linn. Verkligen. Såret är inte alls lika stort nu som det var tidigare, men det gör fortfarande ont. Hoppas att det blir ett ärr. Det skulle vara coolt. Hahah, normal man låter då!

Men jag har helt enkelt haft en riktigt bra dag!
Hoppas att ni också har haft det!
Linn

Kommentarer
Postat av: tessan ♥

hahah XD (det är bra att du har kommit igång igen :D ) ÄLSKAR DIN HEADER !!! :D

2009-08-05 @ 14:37:45
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0