Min dröm -> Så gick det till









Denna bild hittade jag för några dagar sedan, kan inte sluta garva när
jag ser den. Asså jag garvar varje gång! Haha. Rob har inte rosa på sig, men en trikå :)
Kan ju vara anledningen til att jag drömde om Rob i liknande dräkt xD



Spelar ju Farmville som en idiot. Det är kor som man tar hand om
och det kan ju vara anledningen till att jag drömde om inplastade kor.

Och Robs's dansbild PLUS Farmville
blev helt enkelt
:



(Och inplastade kor förstås)
TACK FÖR TEORIN MIKAELA SÖTNOS!

Linn

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHAHAHAAHAHAHA!!! jag döör!!

2009-08-15 @ 14:08:37
Postat av: mikaela

HAHAHAHAHAHAHAH!! jag döör!!

2009-08-15 @ 14:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0