Fredag

Dagen har varit bra idag! Har snackat med Sandra, en tjej ifrån min klass. Och vi har rett ut en sak, känns jätteskönt att få det lyft ifrån mina axlar. Tack att du kom fram Sandra. Jag menar det, jag vill inte bråka med dej och jag hoppas att resten kommer att lösa sig snart. Det skulle vara skönt för alla drabbade. Det är inte kul att bara gå runt och hata varandra hela dagarna. Jag vet att det troligen aldrig kommer att bli som innan, men jag hoppas att det bli bättre iallafall. För alla i klassen är ju faktiskt underbara på sitt sätt.

Nu väntar jag med spänning på att min första film ska laddas ner. Jag valde filmen Henry Poole, har inte hört talas om den innan, men jag såg trailern och den verkade faktiskt bra. Det fanns inte så många filmer att välja bland och den här filmen verkade bäst typ. Det går fett snabbt att ladda ner den. Man får nämligen 60 stycken filmer gratis när man köpte den här mobilen! Snacka överlycklig jag är! Typ den enda mobilen jag verkligen är nöjd med! För er som inte vet så har jag fått en Sony Ericsson W995 :D Vi var i Handen och gick förbi ett mobilställe, jag pekade och sa:
"Där är mobilen jag vill ha"
"Hur mycket kostar den då
?" frågade mamma
"Ehmm.. mycket.."
"Hur mycket?"
"Kolla själv"
Mamma kollar.
"5000 kronor!?"
"Jaa,"
"Men då får du vara försiktig med den!"


Sen så slutade det med att jag gick med en kasse med den mobil som jag velat ha sedan jag såg den första gången under reklampausen på 5:an. Och nu har jag den! Snacka sjukt lycklig jag är just nu! :D Aja, ska sova nu.. är sjukt trött. Hörs i morgon!

Linn

Kommentarer
Postat av: RockinGal

:)

2009-08-29 @ 10:04:29
URL: http://keptarolling.blogg.se/
Postat av: tessan ♥

hahha :P duuu glööööömde att skriva att jag fick converese :P <3 och verkligen tagga mitt ord :P "sjukt glad", "sjukttrött" "sjukt" är mitt ord :P

2009-08-30 @ 00:28:24
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0