Torsdag

Hej allihopa!
Nu är man trött i fossingarna, har nämligen gått typ hela stan idag tillsammans med My, Lisa och Tessan. Lisa fyller nämligen 18 bast idag och därför åkte vi till riddarholmen för att fika. Vi sjöng till och med! :D Lisa goes röd som en tomat. Sedan satt vi vid kajen och njöt av det underbara vädret, doppade fötterna i vattnet och bara mös. Satt och snackade om allt och inget medan vi solade och skrattade. Men solen gassade verkligen på så vi drog sedan på "utflykt" i stan. Riktigt kul! Kollade runt i affärer och surplade slushis. :)

Senare så åkte jag och Tessan hem, My och Lisa skulle nämligen vidare för att fira Lisa på en resturang. På vägen hem så klättrade jag i äppelträd för att jag ville ha ett äpple som var typ högst upp. Smakade skit så det var egentligen väldigt onödigt. Men vad ska man göra? Jag ville ha ett äpple helt enkelt.
Ska kanske träffa My & Lisa senare för att bada :D Det beror på när dem kommer hem och om dem fortfarande vill. *Håller tummarna*. Nää,  nu ska jag & Tess typ åka moppe. Man känner hur uttråkad hon är, hon sitter nämligen precis bredvid mig med ett uttråkad min.

Aja, hörs senare!
Linn

Kommentarer
Postat av: tessan

hahah det va verkligen mysigt :) hopöpas att vi badar <333

2009-08-06 @ 21:01:53
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: tessan

hahaha det va verkligen mysigt :) hoppas att vi badar senare <33 måste åka moppe dit <3

2009-08-06 @ 21:05:36
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: mikaela

''Men vad ska man göra? Jag ville ha ett äpple helt enkelt.''

HAHAHAAHA älskart'

2009-08-06 @ 21:18:43
Postat av: Lisa ^^

Röd som en tomat? Jag var perfekt kamouflerad med min klänning xD

Synd att vi inte hann bada ikväll, men vi kanske kan försöka göra det imorgon innan jag ska träffa Annka (det blev lite ändrade planer där...)?



Det var verkligen kul att ni kunde följa med till Riddarholmen :) Vi får se till att prata om ingenting någon annan dag xD

Tack för allt

<3

2009-08-06 @ 23:46:57
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

PS. Det var inte alls meningen att jag skulle skriva Annka istället för Annika...

2009-08-06 @ 23:47:55
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0