Torsdag

Ganska meningslös dag i skolan idag.. Hade tekniskt sätt bara 2 stycken lektioner. Började med hästkunskap, det är liksom bara att sitta och skriva av det Åsa skriver på tavlan. Hade inget bättre för mig så jag ritade på min banan. Sen var det dags för Svenska. I salen var Johan, Magnus, Kenneth och Åsa och väntade på oss. Bråket i klassen har nämligen spårat ut ordentligt om man säger så. Inte kul. Jag var inte med på mötet då jag inte tycker att jag har något med det att göra. Istället satte jag mig i solen och drack läsk och snackade med Madde och Erika. Skönt det också :) Sista lektionen så kollade vi typ på en film.. jag var så jävla uttråkad så jag minns inte ens vad filmen handlade om, satt liksom och kollade in i väggen och ritade i mitt block. Sen var skoldagen slut.
Snacka meningslös egentligen.. Jag gjorde ju ändå ingenting xD

När jag kom hem så drog jag och mamma till banken. Vi har ju fått 10% av landetpengarna nu och mamma betalde därför lite skulder och räkningar. Så att man får det överstökat liksom. Sen bokade jag en tid hos frisören. Till Torsdag nästa vecka. Ska vara där klockan 10 på morgonen. Vi börjar ju liksom 12.45 den dagen så.. aa det borde gå helt enkelt. Ska klippa topparna ooch lägga lite slingor typ. Ska bli skönt med lite förändring i mitt jävla hår!

Somnade i soffan efter middagen, sov i typ 2 timmar. När jag vaknade så tog jag och Tessan en promenad till centrum för att handla lite grejer. Tessan är nämligen sjuk. Svininfluensan? :O Det är redan 3 stycken på Edbo som blivit sjuka så.. Men vi får se. Träffade My på vägen, hon satt med några kompisar på en parkbänk och gjorde typ.. ingenting? xD Nää det vet jag ju inte men ändå.

Ska nog ta och kolla klart på finalen i Paradise hotel och sedan sussa.
Vem tror ni vinner Paradise Hotel? Jag tror att Karina kommer att vinna, tyvärr..
Men god natt alla människor så hörs vi i morgon!

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Skön torsdag, men jag håller med att den verkade lite meningslös "/



Ska du klippa dig här i Trångsund? Jag börjar nämligen halv tolv på torsdag xD



Men om Tessan är sjuk är det inte bra om hon är ute -- om det skulle vara svininfluensan finns det en chans att hon sprider smittan vidare. Det är bättre om hon håller sig hemma så att "skadan" inte blir stor. Ta henne till en läkarmotagning också för säkerhets skull om det blir värre.

2009-08-28 @ 11:35:19
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0