Svar på kommentarer:



Postat av: Linnéa

Usch, Marcos sparkade mot mig också när jag skulle lyfta för att kratsa. Han har mugg så det gör ju ont för honom när man pysslar med den :( </3

Svar:
Joo, Lotta berättade det för mig efteråt. Han svarar tydligen inte på medicinen så han får gå utan. Han är jättekänslig och han vill inte att någon ska röra. Och där kommer jag som värsta idioten och försöker att kratsa. Han höjer hoven jättehögt så jag sket i att försöka igen. Men sen så liksom trycker jag fast stryckkappan, snacka ont han måste fått! Han reagerade liksom när man borstade löst, hur ont gör det inte då med stryckkappan liksom? Jag blev livrädd när han började sparka för att få loss den.. Men det löste sig ju som tur är. :) Sätta upp en lapp kanske? Jag hade ju liksom ingen aning xD

Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0