Onsdag



2 stycken misslyckade bilder, menn jag bjuder på dem iallafall.
Första bilden var inte planaerad då Tessan bara tryckte på knappen när jag inte var berädd.

Hittills så har dagen varit väldigt trist. Städat och städat hela dagen, inte kul! Men nu är det iallafall färdigt och mitt rum är 2 Ica påsar lättare. Man har liksom sparat en massa onödiga saker som man inte tänkt så speciellt mycket på. Att städa är trist som satan, men om man har musik så blir det lättare. Laddade ner nästan hela skivan "Absolut Rock anthems", har velat ha den skivan ett bra tag nu, så jag laddade ner igår. Så man har städat i takt med ZZ tops och Kiss. Sjukt sköna låtar faktiskt! Köp eller ladda ner som jag gjort, låtarna äger ;D

Ska kanske träffa Lisen ikväll tillsammans med Tess, men jag vet inte. Ska troligen köpa en sista sak till Lisa idag. Om jag får för mamma :) Nyfiken Lisa? I morgon får du se! Men nu ska vi upp och handla. Sen ska jag och Tessan troligen köra runt med moppen :) Så kul nu när den är lagad :D

Linn

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Nyfiken? DET ÄR KLART ATT JAG ÄR NYFIKEN!!! Men det är bara att ringa när ni känner för att hitta på något, men se till att det inte blir för sent -- jag har ju en sallad att förbereda ^^



Kram <3

2009-08-05 @ 17:53:07
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: tessan

hahah :) tack älsk <333

2009-08-05 @ 23:42:15
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0