NEW MOON



OH MY GOD! Jag kan inte andas för tillfället!
Summit har visat den första riktiga trailern till NEW MOON!
Skiit jag började typ gråta när jag såg den, jag skämtar inte! Det här har man liksom gått runt och väntat på, och nu är den första trailern här! Plus att det bara är 96 dagar kvar till premiären! Kan inte November komma nu! Ni måste tro att jag verkligen är en stor jävla twilightnörd, och jag ska erkänna att jag faktiskt är det! Jag ÄLSKAR allt som har med The Twilight Saga att göra! Man har liksom läst alla böckerna, man kollar alltid in senaste nytt på en massa Twilightbloggar och nu.. Aaa, nu är första trailern här. Första beviset på att New Moon snart kommer att visas på bio! Jag såg Twilight 9 gånger på bio, och typ 10000 gånger på Dvd.. och nu kommer ÄNTLIGEN nummer 2 att komma! Ohh, kommer att gråta när det står i tidningen att New Moon kommer att ha biopremiär.. Och sen så ska jag ju kanske gå på den riktiga premiären! Håller tummarna att min moster lyckas med att fixa dem via sitt jobb! Fatta coolt!!?

Nu måste jag lugna ner mig.
Andas Linn, andas.
Seriöst så höll jag andan under hela trailern.
Kommer troligen bättre kvalité inom kort!

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0