Måndag

Har precis käkat lite middag - kyckling med sallad och pasta. Riktigt gott. Kände dock att pastan blev som en klump i magen. Blev för mäktigt liksom. Idag har jag inte gjort ett dugg om jag ska vara ärlig. Vaknade vi 12 och sedan låg jag och mös i sängen, kollade på Twilight (igen) medan jag fixade mig.
Sedan åkte jag, mamma och Tessan till Willys och handlade lite smått.
Dagens händelser liksom.. Sms:ar just nu med Mysan, vi ska till Sundbyberg i morgon för att låsa upp hennes 3 mobil, och jag vet vart stället ligger någonstans så jag får bli guide helt enkelt. Haha, fett mobbat det där lät alltså! Ska ut med moppen en sväng och sedan mysa med Tessan. Hör av mig senare!

Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0