Fredag

Orkar inte blogga just nu.. ska ta en cider som pappa köpt till mig och kanske ta en promenad tillsammans med syrran. Kan bli skoj. Familjen har haft en liten "kräftskiva" idag och man har proppat i sig mat. Usch.

Nu är det iallafall spikat att jag och Mikaela ska träffas på Måndag! YIPPIE! Har ju inte sett sötot på ett halvår (?) och det ska bli sjukt kul att se henne igen! Hon ska iallafall komma hem till mig och sen så ska vi typ bada och bara chilla tror jag :) Sjukt najs iallafall <3

Aja, ska ta en promenix nu.
Föressten så e jag sjuukt sugen på chips..
Stackarsstackars mig :(

Linn 

Kommentarer
Postat av: mikaela

WOOOOOOHOOOOOO!!!

2009-08-07 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0