Åhh,

Guud vad jag saknar att dra iväg till stan och bara.. SHOPPA! Asså kolla i affärer, köpa lite nytt, gå och fika.. Har ju inte haft några pengar på över en månad liksom. Abstinensbesvär! Måste skaffa pengar nu alltså! Har så mycket saker som jag ska köpa när jag får mina pengar. Ska ju få pengar när vi sålt landet och sen så blir det ju studiebidrag. NAJZ.

Saker som jag ska köpa:
- Lóreal Absolut Repair
- Läppstift Happy (Make up Store)
- Glosslips Wide (Make up Store)
- Foundation (Make up Store)
- Powder (Make up Store)
- Cover all mix (Make up Store)
- Face cool balm (Make up Store)
- Blemish & Spot remover (Make up Store)
- Sen så ska jag pierca mitt öra, lägger upp bild sen
- PLUS lite nya kläder

Haha, det blir ganska mycket nu när man skrev upp allt. Men om ni vill läsa lite mer om dem produkterna som jag ska köpa ifrån Make up Store och få lite tips själva så kan ni klicka här


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi skulle kunna åka in och shoppa tillsammans om du vill ^^

2009-08-17 @ 16:33:22
Postat av: Anonym

Vi skulle kunna åka in och shoppa tillsammans om du vill ^^

2009-08-17 @ 16:33:40
Postat av: Lisa ^^

Bara så att du vet, var det jag :) Det blev liiite fel...

2009-08-17 @ 16:34:58
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0