-

Nu har jag precis gjort 2 st prov. Puh! Snacka jobbigt asså! Först var det engelska nationella och sen var det prov på antiken i svenska. Triiiist. Men nu är det avklarat, skönt det iallafall.  Men svenskaprovet gick verkligen skit. jag hade inte ens pluggat på det så jag får väl skylla mig själv för det. Men jag kanske kan få ett godtjänt på det iallafall, hellre det är Ig om man säger så. Aja, nu har man en lååång rast framför sig och matsalen öppnar inte fören om en halvtimme. Boring. Måste ändå vänta på My och Evelina som fortfarande gör provet. :) Hör av mig sen. / Linn

Kommentarer
Postat av: tessan

haha..

2009-04-27 @ 19:20:36
URL: http://lilltussen.blogg.se/
Postat av: tessan

asså förlåt gumman.. :'( jag känner mej så förbannat elak som bara lämnade dej i insane .. D': fyfan va jag mår dåligt.. älskar dej fett mycket bara så att du vet det älsk<33333333

2009-04-27 @ 19:22:01
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0