-

ja

Titta vad man fick i ett paket i brevlådan idag :)
Twilight - directors notebook :D ÄNTLIGEN!

Jag vet att jag inte har varit så jätte aktiv här på bloggen, men våran jävla cp data är så seg så att man bara blir irreterad. Usch för telias internet. Idag var jag iallafall hemma ifrån skolan. Och pågrund av det så missade jag travet i skolan. Snyft.. Men det är nog inte så bra att dra till skolan när man kallsvettas och har ont i hela kroppen så.. hehe. Dagen har typ spenderats i sängen. Läst lite, sovit och kollat på tv. Kul.. verkligen. / Linn

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag har funderat på att beställa den där boken? Men vad är det egentligen? Typ catheriens antecknigar på filmen?

2009-05-11 @ 09:07:09
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0