-

Jag har inte alls varit bra på att blogga på sista tiden. Men jag har inte haft någon lust alls.. Det blir oftast så när jag är ledig. Lovet har hittills varit riktigt bra! Härligt väder, lagad moppe, jordgubbar och lätta kläder! Kan det bli bättre?! Jag blir så himla glad när jag vaknar och ser solen kika in genom fönstret.
Pappa har även lagat moppen, den är lite seg, men han ska typ trimma den lite. Hoppas att det blir bra bara! Så att den inte.. exploderar eller nått sånt. Det vill vi ju inte, eller hur? Jag och Tessan har tagit några turer, bland annat till farsta. Jag längtar som fan tills vi kommer att ta upp den till landet och åka iväg på kvällarna och bada i smultronbadet. Gjorde ju det förra året, härligt som fan. Eller hur Tessan? Ett tips, vattnet är faktiskt varmare på kvällen. Det vet jag och Tessan efter den kvällen, det var sjuuukt skönt! :D

Imorgon är det landet som står på schemat. Orkar inte, men det får bli som det blir. Stannar iallafall där tills på måndag.. Buhu! Inga bra kanaler på tv:n och ingen data.. it sucks. Men det kommer väl bli kul tror jag. Aja, kanske kommer åt en data under dem dagarna. Om inte, så får ni alla ha en jättetrevlig påsk! / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0