-

Mhmm. Älskade vädret idag.
Idag dammade vi äntligen av grillen och hade det gott med grillad mat ^^ Jag och Tessan var jättegapiga och vi dansade i köket med hög musik. Pappa verkade uppskatta det, verkligen. Efter att vi käkat, eller när vi käkade, så plingade det på dörren. Jag bah: "Hahah, tänk om det skulle vara My och Lisa! Det skulle vara kul!" Sen när jag frågar Tessan vem/vilka det var så fick jag svaret: "Det är My och Lisa" Jag bah: Ofta!? XD Jag har ju sagt det tidigare, jag har ett sjätte sinne som säger mig sånna saker. Jag är helt enkelt bäst. Så jag, Tessan, My och Lisa drog ut. Flummade i parken och jag hade iallafall jättekul ^^
Nää, nu måste jag dra. Mamma vill att jag ska se en film.. / Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0