-

Dålig uppdatering här på bloggen. Skäms på mig! Ledsen för det. x)
Måste bara påpeka vilket underbart väder vi har idag! :D Solsken, fågelkvitter och värme! Sommaren är äntligen påväg till Sverige. Idag så ska grillen fram igen också, Linn goes megahappy över det! Idag har det inte hänt ett skit om jag ska var ärlig. Mamma och Tessan drog till landet för att hämta en laddare och pappa jobbar hos nån snubbe. Så jag har varit ensam hela dagen. Snyft. Men dem kommer typ hem snart. Jag själv tog en promenad i solen och sen handlade jag lite onödiga saker som hårspray, red bull och tuggumin ^^ Men dem är livsnödvändiga för mig :)

Nää, nu tycker jag att jag ska gå ut i stället för att sitta här.
man ska ju njuta av solen nu när den äntligen är här!
/ Linn 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0